Διαβάσαμε πολλά παραμύθια για την Ανακύκλωση.
Ζωγραφίσαμε κάποια από τα παραμύθια, διαβάσαμε επίσης ποιήματα για την ανακύκλωση.
Μετά από κάθε παραμύθι
ακολουθούσε συζήτηση με τα παιδιά όπου προσπαθούσαμε να εξηγήσουμε όσο
μπορούσαμε την αναγκαιότητα της ανακύκλωσης και τα παιδιά προβληματίζονταν και
έδιναν ιδέες.
Παρακάτω παραθέτω κάποια από την τεράστια συλλογή που υπάρχει στα βιβλιοπωλεία, τα οποία φυσικά δεν καταφέραμε να τα διαβάσουμε όλα.
1)
«Μια νύχτα στη χωματερή», Μάγος
Κ. εκδόσεις Μικρή Άρκτος
2)
«Ο κύριος Μπέν, η Μου και τα σκουπίδια»,
Ζαραμπούκα, εκδόσεις Πατάκη
3)
«Οι χοντρές κυρίες», Κασσαρης, εκδόσεις Κέδρος.
4)
«Το Βρωμοχώρι», Ζαραμπούκα, εκδόσεις Κέδρος
5) «Η μικρή γοργόνα πώς να ζήσει στο σκουπιδονήσι»,
Βαγγέλης Ηλιόπουλος, εκδόσεις Πατάκη
6) «Η κυρία Ανακύκλωση και οι φίλοι της»,
Καραγιάννη-Τόλκα, εκδόσεις Λιβάνη.
7) «Σκουπίδια εν δράσει!», Λένα Τοξίδου, εκδόσεις
Μίνωα
8) «Ανακύκλωση-σειρά Μικροί Οικολόγοι», εκδόσεις
Σαββάλας»
9) «Ο Μπουκαλένιος Στρατιώτης», Όλγα Παπαλοπούλου,
εκδόσεις Παρισιανού
10) «Η κυρία Ανακύκλωση και η περιπέτεια των
σκουπιδιών», Μαρία Ζαχαριουδάκη, εκδόσεις Άγκυρα.
11) «Δώσ’ μου
μια δεύτερη ευκαιρία», Χρυσάνθη Καραϊσκου, εκδόσεις Διάπλαση.
12) «Στων σκουπιδιών τη γειτονιά, έναν καιρό και μια
φορά…», Ακριβή Λαζαρίνη-Ελισάβετ Σπύρου, εκδόσεις Ε.Ρώσση.
σίγουρα θα ξέχασα και κάποια....
Μετά από κάθε παραμύθι ακολουθούσε
συζήτηση με τα παιδιά όπου προσπαθούσαμε να εξηγήσουμε όσο μπορούσαμε την αναγκαιότητα της ανακύκλωσης και τα παιδιά προβληματίζονταν και έδιναν ιδέες.

Να και κάποιες δραστηριότητες που κάναμε μετά την ανάγνωση των παραμυθιών:
- Μετά την αφήγηση του παραμυθιού «Το βρωμοχώρι», τα παιδιά ζωγράφισαν την τάξη τους βρώμικη και καθαρή και αποφάσισαν σε ποια προτιμούσαν να βρίσκονται.
- Μετά την αφήγηση του παραμυθιού «Ο Κύριος Μπεν, η Μου και τα σκουπίδια», κάναμε το εξής πείραμα: κάναμε μικρές τρύπες στην αυλή του σχολείου και θάψαμε μέσα κάποια σκουπίδια (μια μπανανόφλουδα, ένα κομμάτι εφημερίδα, μια χαρτοπετσέτα, ένα αλουμινένιο καπάκι γιαουρτιού, ένα πλαστικό καπάκι, μια πλαστική σακούλα). Σημειώνουμε την ημερομηνία και το είδος του υλικού και έπειτα από 1 μήνα, ανοίγουμε τις τρύπες και παρατηρούμε τι έχει συμβεί σε κάθε υλικό.
Επίσης, μια πολύ όμορφη δραστηριότητα είναι η δημιουργία ενός παραμυθιού εξ ολοκλήρου από τα παιδιά
(πλοκή, κείμενο και εικονογράφηση)
(πλοκή, κείμενο και εικονογράφηση)
Πατήστε παρακάτω για να το διαβάσετε.....καλή ανάγνωση!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου