Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2020

6η Χριστουγεννιάτικη Αποστολή


Αγαπημένα μου παιδιά

Θέλετε πολύ να σας φέρω δώρο;
Πρέπει να με βοηθήσετε! Θα φτιάξετε λοιπόν στο χαρτί έναν χάρτη για να σας βρω
εύκολα. Είσαστε έτοιμοι; Ακούστε τις οδηγίες:
  1. Ζωγραφίστε  στη μέση του χαρτιού ένα σπίτι 
  2. Δίπλα  στο σπίτι και λίγο πιο μακριά ένα έλατο
  3. Πάνω  στο έλατο 2 κόκκινες μπαλίτσες και  στην  κορυφή 1 κίτρινο αστέρι
  4. Κάνει  κρύο, χιονίζει, πέφτουν πολλές νιφάδες. Βάλτε λοιπόν πολλές νιφάδες.
  5. Φτιάξτε  τώρα έναν χιονάνθρωπο δίπλα στο έλατο.
  6. Στην  άκρη του χαρτιού ζωγραφίστε και εμένα  με την κόκκινη στολή μου.
  7. Δίπλα μου ένα μεγάλο δώρο. Το  δώρο είναι δικό σας. 
Δεν έχετε παρά να σχεδιάσετε την διαδρομή που θα κάνω: Θα φτιάξετε έναν δρόμο που θα ξεκινάει  από εμένα, θα φτάνει στον χιονάνθρωπο, στο έλατο και τέλος στο σπίτι σας! Μην ξεχάσετε να γράψετε και το όνομα σου.
Περιμένω!!Χο-χο-χο 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου